۲۲ فروردین ۱۳۹۲، ۱۴:۰۰

تحولات امنیتی سوریه؛

هلاکت شماری از تروریستها در عملیات ارتش / ادامه درگیری در حومه دمشق

هلاکت شماری از تروریستها در عملیات ارتش / ادامه درگیری در حومه دمشق

به هلاکت رسیدن شماری از تروریستها و انهدام جنگ افزارهای متعلق به آنها در حومه دمشق، حمص و حلب، ادامه درگیری در حومه دمشق میان ارتش و تروریستها از جمله خبرهای مربوط به سوریه است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، نیروهای ارتش سوریه، تلاش تروریستها را برای منفجر کردن یک بمب به وزن 25 کیلوگرم در منطقه جوبر خنثی کردند.

به گزارش یک منبع مسئول، یک یگان از ارتش سوریه در جریان عملیات تعقیب تروریستها در شرق جوبر چند مخفیگاه و مقادیر قابل توجه مهمات متعلق به آنها را کشف کرد.

کشته و زخمی شدن چند تروریست در الملیحه و السبینه

یگانهای ارتش در پی درگیری با تروریستها در الملیحه و السبینه محل تجمع آنها را مورد هدف قرار دادند که به کشته و زخمی شدن چند تروریست انجامید. به گزارش منابع سوری، نیروهای ارتش در الملیحه و السبینه یک خمپاره انداز متعلق به تروریستها را از بین بردند که طی آن چند تروریست به هلاکت رسیدند.

منفجر شدن یک بمب صوتی توسط تروریستها

تروریستها با کار گذاشتن یک بمب صوتی زیر یک خودرو که روبروی مجتمع مصرفی اموییین پارک شده بود، خسارتهای فراوانی را به این مجتمع وارد کردند. بر اساس گزارش منابع سوری، این انفجار تلفات جانی در پی نداشته است.

هلاکت چند تروریست در حماه

یگانهای ارتش در استان حماه پس از درگیری با تروریستها و از بین بردن جنگ افزارهای آنها، شماری از آنها را به هلاکت رساندند.

نیروهای ارتش در نزدیکی روستای جب زریق واقع در حومه شرقی حماه و در تل بریدج واقع در حومه شمالی حماه چندین تروریست را به هلاکت رساندند.

تحمیل تلفات و خسارتهای سنگین به تروریستها در حلب و حومه آن

نیروهای مسلح سوریه در حلب و حومه این شهر چند جنگ افزار متعلق به تروریستها را منهدم کردند.  به گزارش منابع سوری، نیروهای مسلح در روستای المسلمیه، البیره و العویجه چند ضد هوایی متعلق به تروریستها را به همراه چهار خودروی حامل سلاح از بین بردند.

کشته و زخمی شدن سه شهروند سوری در حومه حلب

از سوی دیگر یک شهروند سوری در نزدیکی شهر حلب و در جریان پرتاب یک خمپاره توسط تروریستها کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.

تروریستها همچنین با شلیک یک موشک ساختمان کاخ ریاست جمهوری واقع در حلب را هدف قرار دادند که طی آن چند شهروند سوری زخمی شدند.

ادامه درگیری میان ارتش و تروریستها در دمشق

از سوی دیگر شبکه العربیه گزارش داد که درگیری میان ارتش سوریه و گروههای مسلح در منطقه جوبر واقع در دمشق همچنان ادامه دارد.

کد خبر 2030693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha